Chętnie kupujemy towary w sieci z Chin

Serwisy azjatyckie z AliExpress na czele podbijają nie tylko Polskę, ale zyskują w całej Europie. Magnesem dla klientów są rekordowo niskie ceny, ale też produkty niedostępne gdzie indziej.

Aktualizacja: 09.07.2018 07:36 Publikacja: 08.07.2018 21:00

Chętnie kupujemy towary w sieci z Chin

Foto: Bloomberg

W zależności od miesiąca chiński serwis zakupowy AliExpress ma w Polsce 3–4 mln użytkowników, co przekłada się na miliony transakcji. Głównie drobnych, ponieważ spośród ponad 100 mln produktów w ofercie, dominują produkty tanie, nieznanych w kraju marek. Jednak to dla kupujących wystarczy, a odkąd Chińczycy wprowadzili programy ochrony kupujących i zaoferowali najpopularniejsze w Polsce metody płatności, czyli szybkie e-przelewy od Przelewy24 czy PayU, popularność serwisu jeszcze szybciej rośnie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne