Reklama

Lidl szuka w internecie gwiazd do swojej reklamy

Lidl Polska uruchomił internetowy casting dla osób chcących wystąpić w jego nowej reklamie. Cechą, która ma zaważyć na zwycięstwie kandydata, ma niekoniecznie być talent aktorski, a… umiejętność cieszenia się życiem.

Aktualizacja: 01.08.2018 16:35 Publikacja: 01.08.2018 16:24

Lidl szuka w internecie gwiazd do swojej reklamy

Foto: Lidl Polska

ala

Lild poszukuje gwiazd do swojej kolejnej reklamy w ramach kampanii marketingowej pod tytułem „Więcej na radość z życia”, którą rozpoczął w maju tego roku. Nie szuka ich jednak wśród celebrytów, ale wśród zwykłych ludzi, robiących na co dzień zakupy w sieci handlowej. Chodzi o pokazanie drobnych przyjemności, jakie może na przykład sprawić klientom zakup ich ulubionych produktów w sklepie. To duża odmiana względem poprzednich kampanii marketingowych Lidla, w których występowały m. in. takie sławne postacie, jak dziennikarka Dorota Wellman czy kucharz i prezenter telewizyjny Pascal Brodnicki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama