Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl szuka w internecie gwiazd do swojej reklamy

Lidl Polska uruchomił internetowy casting dla osób chcących wystąpić w jego nowej reklamie. Cechą, która ma zaważyć na zwycięstwie kandydata, ma niekoniecznie być talent aktorski, a… umiejętność cieszenia się życiem.

Aktualizacja: 01.08.2018 16:35 Publikacja: 01.08.2018 16:24

Lidl szuka w internecie gwiazd do swojej reklamy

Foto: Lidl Polska

ala

Lild poszukuje gwiazd do swojej kolejnej reklamy w ramach kampanii marketingowej pod tytułem „Więcej na radość z życia”, którą rozpoczął w maju tego roku. Nie szuka ich jednak wśród celebrytów, ale wśród zwykłych ludzi, robiących na co dzień zakupy w sieci handlowej. Chodzi o pokazanie drobnych przyjemności, jakie może na przykład sprawić klientom zakup ich ulubionych produktów w sklepie. To duża odmiana względem poprzednich kampanii marketingowych Lidla, w których występowały m. in. takie sławne postacie, jak dziennikarka Dorota Wellman czy kucharz i prezenter telewizyjny Pascal Brodnicki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama