Lild poszukuje gwiazd do swojej kolejnej reklamy w ramach kampanii marketingowej pod tytułem „Więcej na radość z życia”, którą rozpoczął w maju tego roku. Nie szuka ich jednak wśród celebrytów, ale wśród zwykłych ludzi, robiących na co dzień zakupy w sieci handlowej. Chodzi o pokazanie drobnych przyjemności, jakie może na przykład sprawić klientom zakup ich ulubionych produktów w sklepie. To duża odmiana względem poprzednich kampanii marketingowych Lidla, w których występowały m. in. takie sławne postacie, jak dziennikarka Dorota Wellman czy kucharz i prezenter telewizyjny Pascal Brodnicki.

Czytaj także:  Zakaz handlu daje gazu reklamie. Sklepy wydają coraz więcej

Aby wziąć udział w castingu, wystarczy nakręcić krótki film, na którym kandydaci pokażą, co sprawia im radość w życiu. Nagranie ma trwać nie dłużej niż 60 sekund i musi zostać zamieszczone na serwisie YouTube. Link do filmu należy następnie zamieścić w formularzu zgłoszeniowym na stronie www.casting.lidl.pl. Konkurs trwa do 9 sierpnia.

Po tym terminie najpierw odbędzie się głosowanie internautów na najlepsze nagranie. Autorzy pięciu filmów, które zbiorą najwięcej głosów, dostaną kosz podarunkowy o wartości 300 zł. W kolejnym etapie, przypadającym na połowę sierpnia, jury wyłoni jednego zwycięzcę, który otrzyma 10 tys. zł i zagra w nowej reklamie kampanii Lidla „Więcej na radość z życia”.