Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.03.2019 16:54 Publikacja: 31.03.2019 16:54
3 zdjęcia
ZobaczFoto: ROL
Sieci handlowe robią wiele, by klienci do nich wracali. W tym celu prowadzą akcje lojalnościowe (np. zbieranie naklejek), ale także wprowadzają stałe programy lojalnościowe takie jak Moja Biedronka czy Clubcard. Lidl Polska dotychczas nie miał swojego programu lojalnościowego, tymczasem największy konkurent – Biedronka chwalił się ostatnio rosnącą liczbą klientów mających kartę lojalnościową Moja Biedronka. To się jednak zmieni – Lidl wprowadza dla klientów aplikację Lidl Plus. Redakcja „Rzeczpospolitej" miała okazję przetestować ją przed oficjalnym startem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu liczba sklepów w sieci zwiększyła się jedynie o tysiąc, choć w latach poprzednich było to p...
Wbrew zapowiedziom polskiej prezydencji nie udało się doprowadzić do zniesienia progu 150 euro, poniżej którego...
Sieć dyskontów odzieżowych złożyła wniosek o upadłość swojego niemieckiego oddziału. 64 sklepy w tym kraju będą...
Jedną z odpowiedzi Kanadyjczyków na wojnę celną, rozpętaną przez Donalda Trumpa, jest masowy bojkot amerykańskic...
Sprzedaż detaliczna wzrosła w czerwcu o 2,2 proc. rok do roku – podał we wtorek Główny Urząd Statystyczny (GUS).
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas