Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.03.2019 16:54 Publikacja: 31.03.2019 16:54
3 zdjęcia
ZobaczFoto: ROL
Sieci handlowe robią wiele, by klienci do nich wracali. W tym celu prowadzą akcje lojalnościowe (np. zbieranie naklejek), ale także wprowadzają stałe programy lojalnościowe takie jak Moja Biedronka czy Clubcard. Lidl Polska dotychczas nie miał swojego programu lojalnościowego, tymczasem największy konkurent – Biedronka chwalił się ostatnio rosnącą liczbą klientów mających kartę lojalnościową Moja Biedronka. To się jednak zmieni – Lidl wprowadza dla klientów aplikację Lidl Plus. Redakcja „Rzeczpospolitej" miała okazję przetestować ją przed oficjalnym startem.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas