Aplikacja lojalnościowa Lidla może namieszać na rynku

Testowaliśmy Lidl Plus, nową aplikację lojalnościową od Lidla. Jest prosta w obsłudze i ma niewiele wad.

Publikacja: 31.03.2019 16:54

Foto: ROL

Sieci handlowe robią wiele, by klienci do nich wracali. W tym celu prowadzą akcje lojalnościowe (np. zbieranie naklejek), ale także wprowadzają stałe programy lojalnościowe takie jak Moja Biedronka czy Clubcard. Lidl Polska dotychczas nie miał swojego programu lojalnościowego, tymczasem największy konkurent – Biedronka chwalił się ostatnio rosnącą liczbą klientów mających kartę lojalnościową Moja Biedronka. To się jednak zmieni – Lidl wprowadza dla klientów aplikację Lidl Plus. Redakcja „Rzeczpospolitej" miała okazję przetestować ją przed oficjalnym startem.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody