Reklama

Aplikacja lojalnościowa Lidla może namieszać na rynku

Testowaliśmy Lidl Plus, nową aplikację lojalnościową od Lidla. Jest prosta w obsłudze i ma niewiele wad.

Publikacja: 31.03.2019 16:54

Foto: ROL

Sieci handlowe robią wiele, by klienci do nich wracali. W tym celu prowadzą akcje lojalnościowe (np. zbieranie naklejek), ale także wprowadzają stałe programy lojalnościowe takie jak Moja Biedronka czy Clubcard. Lidl Polska dotychczas nie miał swojego programu lojalnościowego, tymczasem największy konkurent – Biedronka chwalił się ostatnio rosnącą liczbą klientów mających kartę lojalnościową Moja Biedronka. To się jednak zmieni – Lidl wprowadza dla klientów aplikację Lidl Plus. Redakcja „Rzeczpospolitej" miała okazję przetestować ją przed oficjalnym startem.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Cios w e-sklepy, rekordowo mało otwarć
Handel
Temu, Shein i AliExpress pod lupą UE. Branża e-commerce domaga się zmian
Handel
Kłopotów Pepco ciąg dalszy. Bankrutuje w Niemczech
Handel
Kanadyjski bojkot amerykańskich alkoholi mocnych zadał wyjątkowo bolesny cios USA
Handel
Są nowe dane GUS. Sprzedaż detaliczna poniżej oczekiwań
Reklama
Reklama