Reklama
Rozwiń
Reklama

Paczka bez plastiku. Sklepy wprowadzają radykalne zmiany

Nie potrzeba ustaw i dyrektyw. E-sklepy same rezygnują z folii i wypełniaczy. Robią tak już Reserved, Mohito, Lidl, Frisco i Carrefour. Właśnie dołącza do nich Zalando – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Aktualizacja: 17.06.2019 06:35 Publikacja: 16.06.2019 21:00

Paczka bez plastiku. Sklepy wprowadzają radykalne zmiany

Foto: Adobe Stock

Każdy, kto kupuje w internecie, nieraz otrzymał mały produkt zapakowany w wielkie pudło wypełnione folią. Coraz więcej e-sklepów widzi, że to bez sensu, same więc wycofują się z takich praktyk.

Przeczytaj więcej na ten temat:

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama