Reklama

Zakupy nie muszą tonąć w niepotrzebnej folii

Po sklepach stacjonarnych również sprzedawcy internetowi walczą z nadmiarem plastiku. Nie tylko w formie narzucanej unijną dyrektywą, wiele wdrożeń sięga znacznie dalej niż wymogi prawne.

Aktualizacja: 16.06.2019 21:35 Publikacja: 16.06.2019 21:00

Zakupy nie muszą tonąć w niepotrzebnej folii

Foto: Adobe Stock

Antyplastikowa rewolucja zaczęła się na dobre, firmy wprowadzają zmiany w sposobie pakowania zamówień dla klientów. Unijna dyrektywa o zakazie sprzedaży plastikowych jednorazówek tylko przyspieszyła zmiany także w innych segmentach rynku. Zalando właśnie ogłasza inicjatywę przestawienia się na ekologiczne materiały opakowaniowe do 2020 r. – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Czytaj także: Groźba kaucji – i plastik zniknie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama