Według wstępnych danych platformy Shoper na podstawie wyników sprzedaży z kilkunastu tysięcy sklepów internetowych można już ocenić ostatni Black Friday jako wielki sukces. Wartość sprzedaży na całej platformie była wyższa o 50 proc. niż w Black Friday 2018 r. i o 185 proc. wyższa niż w „zwykły dzień”, czyli w poprzedni piątek.
Pełne dane będą znane za jakiś czas, ale nawet wstępne pokazują, iż Polacy tego dnia tłumnie ruszyli do sklepów. Do tego platformy handlowe też pokazują, że konsumenci tego dnia nie zawiedli.
Czytaj także: Maraton okazji i pseudookazji rozpoczęty. Czas na Cyber Monday
Choć to dopiero półmetek rabatowej akcji na platformach Grupy Domodi (domodi.pl, allani.pl oraz homebook.pl), to już pierwsze trzy dni pozwoliły pobić zeszłoroczne efekty sprzedażowe.
Grupa prowadzi bowiem intensywną, trwającą tydzień akcję sprzedażową o nazwie Black Week, zakładając jednocześnie, że w jej trakcie zazębiają się Black Friday i Cyber Monday.