Reklama

Biedronka traci zaufanie klientów. Porażka w rankingu

Sieć dyskontowa Biedronka trzeci rok z rzędu spada w rankingu najlepiej ocenianych sieci handlowych. Na pozycję lidera wrócił Rossmann.

Aktualizacja: 04.02.2020 09:19 Publikacja: 04.02.2020 08:30

Biedronka traci zaufanie klientów. Porażka w rankingu

Foto: Bloomberg

Sieć dyskontów Biedronka spadła o dziewięć pozycji i po raz pierwszy w historii rankingu OC&C Retail Proposition Index znajduje się poza TOP 10 ulubionych sieci handlowych Polaków - wylądowała dopiero na 18 pozycji. W tym samym czasie Lidl urósł o dwie pozycje i zajmuje już czwarte miejsce w zestawieniu. Jak zauważa OC&C, Biedronka odnotowuje duży spadek w kategorii „zaufanie konsumentów””, czyli w jednej z kategorii na której wyrosła i z wykorzystaniem której podbiła serca i kieszenie Polaków. Analitycy zauważają, że Biedronka poprzez eksperymenty z bardziej wyszukaną ofertą produktową, muzyką w sklepach czy własną kawiarnią traci zaufanie swoich klientów, którzy postrzegają ją jako dyskont. - Polacy mają poczucie, że Biedronka może lada moment przestać być gwarancją niskich cen zwyczajnie „odfruwając” z zasięgu portfeli klientów, dzięki którym wyrosła na czołowego retailera w Polsce - podaje firma.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
15 sierpnia i długi weekend: Czy sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Potężna inwestycja chińskiego giganta AGD w USA. Wynik ceł Donalda Trumpa
Handel
Ceny w sklepach wciąż rosną
Handel
Nieoficjalnie: Chiński gigant suplementów diety na sprzedaż. Zakup rozważają Amerykanie
Handel
Za co Polacy lubią dyskonty i hipermarkety
Reklama
Reklama