Reklama

Biedronka testuje nowy program przecen żywności

Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć sklepów wprowadziła pilotażowy program przecen produktów spożywczych z bliskim terminem przydatności.

Aktualizacja: 28.01.2020 15:06 Publikacja: 28.01.2020 14:45

Biedronka testuje nowy program przecen żywności

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Od 27 stycznia w 136 wybranych sklepach sieci Biedronka klienci mogą kupić pełnowartościowe produkty spożywcze za 50 procent ceny. Haczyk? Jedyną potencjalną niedogodnością jest bliski termin przydatności do spożycia. Według sieci „to doskonała okazja dla klientów, by kupić wysokiej jakości produkty w jeszcze niższych cenach".

Na razie z szansy na jeszcze niższe ceny mogą skorzystać klienci wybranych placówek w województwach mazowieckim, wielkopolskim, lubuskim, lubelskim, podkarpackim i śląskim. Produkty spożywcze z kończącym się terminem przydatności będą oznaczone na froncie specjalną naklejką z informacją o zniżce „-50%" i napisem „Szanujemy żywność". Do tego umieszczona jest, mniejszym drukiem informacja, że w razie promocji na dany produkt rabat liczony jest od ceny regularnej. Przecenianymi produktami będą świeże mięso i ryby, produkty z chłodni i sushi. O przecenie z powodu bliskiego terminu przydatności będą decydować kierownicy poszczególnych sklepów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama