Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.06.2020 06:32 Publikacja: 24.06.2020 21:13
Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński
Pomimo faktu, że wciąż obowiązuje rozporządzenie nakazujące zakrywać usta i nos w miejscach publicznych, w tym w sklepach, wielu klientów sieci handlowych podchodzi do tego obowiązku coraz luźniej. Biorąc pod uwagę to, że wciąż utrzymuje się wysoka liczba wykrywanych zachorowań, takie zachowanie powiększa zagrożenie epidemiczne. Pracownicy sklepów, jak mówiła niedawno Renata Juszkiewicz z POHiD, nie są upoważnieni do egzekwowania tego obowiązku od klientów, jednak sieci handlowe zaczynają na niesforne zachowania reagować.
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Amazon Prime Day, święto zakupów na popularnej platformie sprzedażowej, może w tym roku okazać się wielką klapą....
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas