Reklama

CCC planuje zamykanie sklepów. Połowa przychodów z internetu

Obostrzenia dla gospodarki wracają, ale nawet w czasie gdy były luźne, to nie wszyscy klienci wrócili do sklepów i galerii handlowych. Potwierdzają to wyniki CCC za trzeci kwartał. Czy grupie opłacałoby się zamknąć wszystkie sklepy stacjonarne? Wyniki sprzedaży online mogą nasuwać takie wnioski - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 29.10.2020 08:35 Publikacja: 29.10.2020 08:27

CCC planuje zamykanie sklepów. Połowa przychodów z internetu

Foto: materiały prasowe

Przychody e-commerce grupy CCC wzrosły dla okresu od stycznia do września o aż 64 proc. rok do roku do 1,61 mld zł - podała spółka w raporcie za trzeci kwartał 2020. Stanowiło to 45 proc. łącznej sprzedaży grupy. W samym trzecim kwartale na fali przywracania ruchu w sklepach stacjonarnych udział ten nieco spadł, ale 39 proc. to i tak wysoki wynik.

Sprzedaż w internecie dała przy tym w bieżącym roku aż 44,1 proc. zysku brutto ze sprzedaży.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Za co Polacy lubią dyskonty i hipermarkety
Handel
Deficyt w handlu USA z Chinami najniższy od 2004 r. Cła na leki celują w 250 proc.
Handel
Żabka zaskoczyła. Akcje drożeją
Handel
Trump zamyka furtkę dla tanich przesyłek z Chin. Zmiany uderzą w najbiedniejszych konsumentów
Handel
Cios w e-sklepy, rekordowo mało otwarć
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama