CCC planuje zamykanie sklepów. Połowa przychodów z internetu

Obostrzenia dla gospodarki wracają, ale nawet w czasie gdy były luźne, to nie wszyscy klienci wrócili do sklepów i galerii handlowych. Potwierdzają to wyniki CCC za trzeci kwartał. Czy grupie opłacałoby się zamknąć wszystkie sklepy stacjonarne? Wyniki sprzedaży online mogą nasuwać takie wnioski - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 29.10.2020 08:35 Publikacja: 29.10.2020 08:27

CCC planuje zamykanie sklepów. Połowa przychodów z internetu

Foto: materiały prasowe

Przychody e-commerce grupy CCC wzrosły dla okresu od stycznia do września o aż 64 proc. rok do roku do 1,61 mld zł - podała spółka w raporcie za trzeci kwartał 2020. Stanowiło to 45 proc. łącznej sprzedaży grupy. W samym trzecim kwartale na fali przywracania ruchu w sklepach stacjonarnych udział ten nieco spadł, ale 39 proc. to i tak wysoki wynik.

Sprzedaż w internecie dała przy tym w bieżącym roku aż 44,1 proc. zysku brutto ze sprzedaży.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?