Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.03.2021 16:48 Publikacja: 09.03.2021 16:20
Foto: Bloomberg
Zmarły w 2003 roku Giovanni Agnelli był twórcą potęgi Fiata, firmy założonej przez ojca, który również nazywał się Giovanni Agnelli. Teraz rodzinnym funduszem inwestycyjnym Exor, który ma udziały m.in. w Stellantisie zarządza wnuk Agnellego, John Elkann. To właśnie jego pomysłem na rozbudowanie rodzinnej firmy jest dywersyfikacja biznesu. Stąd inwestycje w luksusowych firmach modowych i właśnie w kultowego, Louboutina. Buty tego francuskiego Egipcjanina zrobiły na świecie wielką karierę po tym, jak w 1991 roku 58- letni dzisiaj Louboutin wymyślił charakterystyczne czerwone podeszwy. Bardzo szybko postanowił wspólnie z przyjacielem, Bruno Chamberlandem założyć firmę produkującą luksusowe obuwie damskie. Dzisiaj firma ma 150 sklepów w 30 krajach świata. A klientkami są światowe gwiazdy migające czerwoną podeszwą na czerwonych dywanach. Kolekcje Louboutina są dostępne również w Polsce, a para szpilek to wydatek 2,5 – 3,8 tysiąca złotych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
50-procentowe cła nałożone przez Donalda Trumpa na Indie weszły dziś w życie. Nowe taryfy zagrażają tysiącom mał...
Prezydent Donald Trump ogłosił w piątek, że jego administracja rozpoczyna „szeroko zakrojone" dochodzenie w spra...
Premier Kanady Mark Carney zadeklarował w piątek, że jego rząd zlikwiduje wiele odwetowych ceł na amerykańskie t...
Trzeci kwartał 2025 r. zaczął się dla modowo-jubilerskiej grupy z Krakowa "poprawnie" - ocenia zarząd. Przejęcie...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Tylko w ostatnich latach rynek na tego typu produkty kupowane online rósł rocznie średnio o 34 proc. Do 2029 r....
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas