Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.05.2021 08:00 Publikacja: 13.05.2021 08:00
Foto: materiały prasowe
Allegro podało w komunikacie, że przychody netto w I kw. 2021 r. wyniosły 1,21 mld zł. Z kolei wartość sprzedanych produktów (GMV) na platformie wyniosła 9,6 mld zł i była 46,1 proc. wyższa. Liczba aktywnych kupujących przekroczyła 13,2 mln, a ich roczne wydatki wyniosły średnio niemal 2,9 tys. zł.
Skorygowana EBITDA spółki to 535,6 mln zł, po wzroście rdr 50,6 proc. W efekcie tak dobrych wyników Allegro podwyższyło swoje oczekiwania dotyczące całego roku 2021. Spodziewa się, że GMV wzrośnie o około 20 proc. rdr, przychody netto grupy wzrosną o nieco ponad 30 proc. rdr, a skorygowana EBITDA wzrośnie o około 20 proc. Przewidywania dotyczące inwestycji w 2021 r. pozostają na niezmienionym poziomie 550–600 mln zł.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas