Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.05.2021 13:38 Publikacja: 20.05.2021 13:16
Foto: PAP/DPA/ Jens Kalaene
2020 rok nie był dobrym czasem dla producentów szminek. Nakazy zakrywania twarzy sprawiły, że usta były w dużej mierze niewidoczne i w konsekwencji sprzedaż szminek zanurkowała. Jednak poprawiająca się sytuacja epidemiczna w USA i zmiany regulacji dotyczących zakrywania twarzy sprawiają, że sytuacja zaczyna się odwracać.
Najnowsze dane zajmującej się badaniami rynku firmy IRI, na które powołuje się CNN, wskazują że sprzedaż szminek gwałtownie wzrosła w ciągu między połową marca a połową kwietnia. W tym czasie wyniosła ona 34,2 mln dolarów czyli ponad 80 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie. Oczywiście, to głównie efekt niskiej bazy sprzed roku (obowiązywały już wtedy restrykcje), ale i tak jest to imponujące odbicie. Jednak sprzedaż tych kosmetyków nadal jest niższa niż przed pandemią – miesięczna sprzedaż wynosiła około 40 mln dolarów. Klienci, jak wynika z danych sieci Walmart, nadal jednak wybierają przede wszystkim szminki, które nie rozmazują się łatwo pod maską i mają delikatne odcienie fioletu, błękitu i brązu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
50-procentowe cła nałożone przez Donalda Trumpa na Indie weszły dziś w życie. Nowe taryfy zagrażają tysiącom mał...
Prezydent Donald Trump ogłosił w piątek, że jego administracja rozpoczyna „szeroko zakrojone" dochodzenie w spra...
Premier Kanady Mark Carney zadeklarował w piątek, że jego rząd zlikwiduje wiele odwetowych ceł na amerykańskie t...
Trzeci kwartał 2025 r. zaczął się dla modowo-jubilerskiej grupy z Krakowa "poprawnie" - ocenia zarząd. Przejęcie...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Tylko w ostatnich latach rynek na tego typu produkty kupowane online rósł rocznie średnio o 34 proc. Do 2029 r....
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas