Reklama

Producent papieru toaletowego przygotował się na wirusową gorączkę

Już od dwóch miesięcy mamy zapasy większości surowców pozwalające na zachowanie ciągłości produkcji - zapewnia „Rzeczpospolitą" spółka Velvet Care, lider polskiego rynku artykułów higienicznych, w tym papieru toaletowego.

Aktualizacja: 18.03.2020 05:40 Publikacja: 17.03.2020 20:30

Producent papieru toaletowego przygotował się na wirusową gorączkę

Foto: AFP

Rynkowy potentat zapewnia, że jest przygotowany na gorączkę zakupów papieru toaletowego, którego sprzedaż w pierwszym tygodniu marca (2-8 bm) wzrosła, według firmy Nielsen, o 56 proc.

- Porównując zamówienia składane w marcu 2020 roku do tych w poprzednich miesiącach, obserwujemy ponad 60 proc. wzrost zapotrzebowania na nasze produkty. Największy wzrost zamówień dotyczy papieru toaletowego, ale dużym zainteresowaniem cieszą się również ręczniki papierowe – informuje nas Artur Pielak prezes Velvet Care. Spółka -według ostatnich publikowanych danych finansowych – miała w 2018 r. ponad pół miliona złotych przychodów ze sprzedaży i 12,5 proc. rynku papieru toaletowego z marką Velvet.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama