Producent papieru toaletowego przygotował się na wirusową gorączkę

Już od dwóch miesięcy mamy zapasy większości surowców pozwalające na zachowanie ciągłości produkcji - zapewnia „Rzeczpospolitą" spółka Velvet Care, lider polskiego rynku artykułów higienicznych, w tym papieru toaletowego.

Aktualizacja: 18.03.2020 05:40 Publikacja: 17.03.2020 20:30

Producent papieru toaletowego przygotował się na wirusową gorączkę

Foto: AFP

Rynkowy potentat zapewnia, że jest przygotowany na gorączkę zakupów papieru toaletowego, którego sprzedaż w pierwszym tygodniu marca (2-8 bm) wzrosła, według firmy Nielsen, o 56 proc.

- Porównując zamówienia składane w marcu 2020 roku do tych w poprzednich miesiącach, obserwujemy ponad 60 proc. wzrost zapotrzebowania na nasze produkty. Największy wzrost zamówień dotyczy papieru toaletowego, ale dużym zainteresowaniem cieszą się również ręczniki papierowe – informuje nas Artur Pielak prezes Velvet Care. Spółka -według ostatnich publikowanych danych finansowych – miała w 2018 r. ponad pół miliona złotych przychodów ze sprzedaży i 12,5 proc. rynku papieru toaletowego z marką Velvet.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów