Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.03.2020 05:40 Publikacja: 17.03.2020 20:30
Foto: AFP
Rynkowy potentat zapewnia, że jest przygotowany na gorączkę zakupów papieru toaletowego, którego sprzedaż w pierwszym tygodniu marca (2-8 bm) wzrosła, według firmy Nielsen, o 56 proc.
- Porównując zamówienia składane w marcu 2020 roku do tych w poprzednich miesiącach, obserwujemy ponad 60 proc. wzrost zapotrzebowania na nasze produkty. Największy wzrost zamówień dotyczy papieru toaletowego, ale dużym zainteresowaniem cieszą się również ręczniki papierowe – informuje nas Artur Pielak prezes Velvet Care. Spółka -według ostatnich publikowanych danych finansowych – miała w 2018 r. ponad pół miliona złotych przychodów ze sprzedaży i 12,5 proc. rynku papieru toaletowego z marką Velvet.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Szwajcarski producent zegarków Swatch rozpoczął sprzedaż specjalnej edycji zegarka z odwróconymi cyframi 3 i 9 n...
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas