Reklama
Rozwiń

Producent papieru toaletowego przygotował się na wirusową gorączkę

Już od dwóch miesięcy mamy zapasy większości surowców pozwalające na zachowanie ciągłości produkcji - zapewnia „Rzeczpospolitą" spółka Velvet Care, lider polskiego rynku artykułów higienicznych, w tym papieru toaletowego.

Aktualizacja: 18.03.2020 05:40 Publikacja: 17.03.2020 20:30

Producent papieru toaletowego przygotował się na wirusową gorączkę

Foto: AFP

Rynkowy potentat zapewnia, że jest przygotowany na gorączkę zakupów papieru toaletowego, którego sprzedaż w pierwszym tygodniu marca (2-8 bm) wzrosła, według firmy Nielsen, o 56 proc.

- Porównując zamówienia składane w marcu 2020 roku do tych w poprzednich miesiącach, obserwujemy ponad 60 proc. wzrost zapotrzebowania na nasze produkty. Największy wzrost zamówień dotyczy papieru toaletowego, ale dużym zainteresowaniem cieszą się również ręczniki papierowe – informuje nas Artur Pielak prezes Velvet Care. Spółka -według ostatnich publikowanych danych finansowych – miała w 2018 r. ponad pół miliona złotych przychodów ze sprzedaży i 12,5 proc. rynku papieru toaletowego z marką Velvet.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama