Reklama

Sieci handlowe w czasie koronawirusa. Biedronka i Lidl wprowadzają specjalne środki

Ograniczenia liczby klientów w sklepach, rotacyjna praca, specjalne środki bezpieczeństwa dla pracowników. Sieci handlowe wykonują tytaniczną pracę w czasach pandemii.

Aktualizacja: 18.03.2020 15:51 Publikacja: 18.03.2020 11:19

Sieci handlowe w czasie koronawirusa. Biedronka i Lidl wprowadzają specjalne środki

Foto: Bloomberg

Sieci handlowe w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa wprowadzają specjalne rozwiązania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno klientom, jak i cichym bohaterom dnia codziennego w czasach pandemii, czyli sprzedawcom i dostawcom. Biedronka wydała specjalny komunikat prasowy, w którym podsumowała podejmowane przez siebie środki sukcesywnie wdrażane w sklepach w całym kraju.

Czytaj także: Niedziele handlowe 2020. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2020 roku

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama