Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.05.2020 15:21 Publikacja: 07.05.2020 15:21
Foto: Bloomberg
Z danych organizacji producentów AGD czyli APPLiA Polska wynika, że w kwietniu sprzedaż sprzętu AGD od producentów do detalistów spadła 22,5 proc. w ujęciu ilościowym oraz 22,9 proc. wartościowo. To zdecydowanie dużo gorsze wyniki niż miesiąc wcześniej choć spadki były już obserwowane w marcu - wówczas rynek spadł w ujęciu ilościowym 1,5 proc., zaś wartościowo wzrósł 0,4 proc.
W efekcie od początku roku polski rynek AGD traci już wartościowo 3,4 proc., zaś ilościowo 5,5 proc. To pokazuje, ze choć kanał internetowy jest w przypadku tego sektora ważny i jeszcze przed obecnym kryzysem online odpowiadała za ponad 20 proc sprzedaży, to nawet przy jej dalszych wzrostach uzupełnienie w ten sposób luki wynikającej z zamknięcia sklepów stacjonarnych jest niemożliwe
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
50-procentowe cła nałożone przez Donalda Trumpa na Indie weszły dziś w życie. Nowe taryfy zagrażają tysiącom mał...
Prezydent Donald Trump ogłosił w piątek, że jego administracja rozpoczyna „szeroko zakrojone" dochodzenie w spra...
Premier Kanady Mark Carney zadeklarował w piątek, że jego rząd zlikwiduje wiele odwetowych ceł na amerykańskie t...
Trzeci kwartał 2025 r. zaczął się dla modowo-jubilerskiej grupy z Krakowa "poprawnie" - ocenia zarząd. Przejęcie...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Tylko w ostatnich latach rynek na tego typu produkty kupowane online rósł rocznie średnio o 34 proc. Do 2029 r....
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas