Markety budowlane radzą sobie z pandemią

Największe sieci nie tylko nie spowolniły tempa rozwoju, ale wręcz rosną szybciej niż wcześniej. W niektórych sprzedaż online się podwoiła.

Aktualizacja: 23.09.2020 06:20 Publikacja: 22.09.2020 21:00

Markety budowlane radzą sobie z pandemią

Foto: Adobe Stock

Pandemia z całą mocą uderzyła w handel detaliczny, ale są sektory, które z tą nietypową sytuacją poradziły sobie znacznie lepiej. Sklepy budowlane tzw. DIY były w tym czasie częściowo otwarte, a klienci zamknięci w domach częściej wykonywali różne prace remontowe, stąd – choć rynek skurczy się o 2 mld zł do 17,9 mld zł – najwięksi gracze radzą sobie znacznie lepiej.

Czytaj także: Polacy wykorzystują kwarantannę na remonty. Markety oblegane

Pozostało 89% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Kultura bezkarności. Polacy przymykają oczy na sklepowe kradzieże
Handel
Amerykański koncern zmienia dostawców stali, mimo że ceł Trumpa jeszcze nie ma
Handel
Rosjanie zaszokowani cenami majonezu. To będą drogie święta
Handel
Polacy szturmem ruszyli na zakupy. Czarny piatek zapowiada dobry sezon świąteczny
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Handel
Jeszcze nie ma co grzebać polskiego konsumenta
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką