Reklama
Rozwiń
Reklama

CDP: konkurent dla Empiku i Merlina

23 stycznia startuje nowy gracz na internetowym rynku sprzedaży książek czy filmów i muzyki

Publikacja: 22.01.2015 14:45

CDP: konkurent dla Empiku i Merlina

Foto: Bloomberg

Platforma CDP.pl to sklep internetowy oferujący klientom możliwość zakupu w wysyłkowej i cyfrowej postaci. Ponad 40 tys. produktów w sześciu kategoriach w fizycznej i cyfrowej postaci, a wśród nich znajdziemy: gry, filmy, muzykę, książki, gry planszowe i karciane oraz produkty kolekcjonerskie i hobbystyczne, jak również wybraną ofertę sprzętową.

- Nowe CDP.pl to bardzo ambitny projekt. Zależało nam na stworzeniu czegoś więcej niż kolejnego sklepu dystrybutora z grami, książkami czy muzyką. Mierzymy wysoko, dlatego zaprosiliśmy do współpracy najlepszych specjalistów z Ars Thanea i Divante. Dzięki ich pracy serwis wyróżnia się designem i nowoczesnym zapleczem technicznym – mówi Michał Gembicki, prezes CDP.pl.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama