Reklama

CDP: konkurent dla Empiku i Merlina

23 stycznia startuje nowy gracz na internetowym rynku sprzedaży książek czy filmów i muzyki

Publikacja: 22.01.2015 14:45

CDP: konkurent dla Empiku i Merlina

Foto: Bloomberg

Platforma CDP.pl to sklep internetowy oferujący klientom możliwość zakupu w wysyłkowej i cyfrowej postaci. Ponad 40 tys. produktów w sześciu kategoriach w fizycznej i cyfrowej postaci, a wśród nich znajdziemy: gry, filmy, muzykę, książki, gry planszowe i karciane oraz produkty kolekcjonerskie i hobbystyczne, jak również wybraną ofertę sprzętową.

- Nowe CDP.pl to bardzo ambitny projekt. Zależało nam na stworzeniu czegoś więcej niż kolejnego sklepu dystrybutora z grami, książkami czy muzyką. Mierzymy wysoko, dlatego zaprosiliśmy do współpracy najlepszych specjalistów z Ars Thanea i Divante. Dzięki ich pracy serwis wyróżnia się designem i nowoczesnym zapleczem technicznym – mówi Michał Gembicki, prezes CDP.pl.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Reklama
Reklama