33 proc. udział marek własnych

Pod własnymi brandami sieci sprzedają już w Polsce co trzeci produkt. A rynek wciąż rośnie.

Aktualizacja: 20.03.2015 07:23 Publikacja: 20.03.2015 00:01

Z danych PLMA wynika, że udział marek własnych w Polsce wzrósł w rok o ponad 3 pkt. proc. do 33 proc

Z danych PLMA wynika, że udział marek własnych w Polsce wzrósł w rok o ponad 3 pkt. proc. do 33 proc.

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Tylko teraz dostęp do rp.pl za 29,90 zł miesięcznie zamiast 89 zł!

Pełen dostęp do serwisu rp.pl – specjalistyczne treści prawne i ekonomiczne, w tym artykuły z Rzeczpospolitej i Plus Minus.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Finanse
Auta drożeją w dramatycznym tempie. Na nowe Polacy wydają średnio 34 pensje
Budżet i podatki
Podatkowe bicie po kieszeni Polaków. 2023 przyniesie dotkliwe podwyżki
Handel
Księgarnie przegrywają z dyskontami i internetem
Handel
Niemal 40 procent e-sklepów manipuluje klientami
Materiał Promocyjny
Polska to istotny punkt na mapie naszych inwestycji
Handel
Ceny poszły w górę, a Polacy ruszyli do sklepów
Handel
W Barcelonie nie będzie „dark stores”