Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 26.03.2015 21:42 Publikacja: 26.03.2015 21:00
Klientów w centrach handlowych jest ciagle mniej niż przed rokiem.
Foto: Fotorzepa/Piotr Nowak
Centra handlowe w Polsce nie mogą wciąż przezwyciężyć negatywnych trendów, jeśli chodzi o wysokość zakupów i spadek liczby wizyt klientów. W zasadzie niemal cały 2014 r. przyniósł spadki, a jak na razie także ten rok wypada tylko nieznacznie lepiej.
Z badania FootFall Polska firmy Experian wynika, że po spadku o 3,3 proc. w styczniu liczby wizyt w lutym zanotowano ich wzrost o 2,7 proc.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas