Reklama

InPost wchodzi do e-handlu? AI ma dokonać rewolucji w zakupach

InPost może wkrótce odmienić sposób robienia zakupów online. Choć konkretne plany firmy w e-commerce pozostają niejasne, pewne jest jedno – sztuczna inteligencja ma odgrywać kluczową rolę w przyszłych rozwiązaniach zakupowych operatora paczkomatów.

Publikacja: 06.10.2025 04:01

InPost wchodzi do e-handlu? AI ma dokonać rewolucji w zakupach

Rafał Brzoska, prezes InPostu

Foto: Marcin Obara/PAP

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie są nieoficjalne plany InPostu w kontekście e-commerce?
  • Jaka rola może przypaść sztucznej inteligencji w przyszłych rozwiązaniach zakupowych InPostu?
  • Dlaczego tradycyjne platformy marketplace są postrzegane jako przestarzałe?
  • Dlaczego social commerce jest przyszłością sprzedaży internetowej?
Pozostało jeszcze 96% artykułu

Rafał Brzoska, prezes InPostu, rzuca już od dawna różne zapowiedzi związane z potencjalnym wejściem na rynek e-commerce. W lipcu mówił, że tradycyjne platformy marketplace się już przeżyły, zaś przyszłość to rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Czy w tym kierunku pójdzie firma? – Bez komentarza – mówi Wojciech Kądziołka, rzecznik InPostu.

InPost kontra Allegro? Wykorzystanie sztucznej inteligencji w e-commerce

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Sklepy pod ścianą. Musi być taniej
Handel
Polska jedyna zagłosuje przeciwko umowie UE–Mercosur? Jest wstępny termin
Handel
Wielkie odliczanie do szturmu na sklepy
Handel
Donald Trump wprowadza nowe cła na drewno i wyposażenie kuchenne
Handel
Wyniki LPP pod znakiem pożaru i rezerw "na Rosję". Jak zareaguje giełda?
Reklama
Reklama