Aktualizacja: 18.10.2015 22:00 Publikacja: 18.10.2015 22:00
Foto: 123RF
– Generalnie Włosi są bardzo przyjaźni i otwarci, choć by tego doświadczyć, trzeba pokonać początkową barierę wzajemnej nieufności – mówi Cezary Kraszewski, właściciel firmy Ambra-Casa handlującej biżuterią z bursztynu. – Nie ma co ukrywać, we Włoszech nie wszyscy działają legal artis. Jednak po latach współpracy moi partnerzy są jak rodzina, choć do biznesu podchodzą bardzo emocjonalnie. Gdy idzie źle, nie potrafią tego ukryć za profesjonalną maską, jak to robią Niemcy czy Anglicy – dodaje.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Prezydent USA Donald Trump ogłosił w środę, że zawarł umowę handlową z prezydentem Korei Południowej Lee Jae Myu...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję? 
 Zaloguj się lub wypróbuj za darmo 
 wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas