Aktualizacja: 18.10.2015 22:00 Publikacja: 18.10.2015 22:00
Foto: 123RF
– Generalnie Włosi są bardzo przyjaźni i otwarci, choć by tego doświadczyć, trzeba pokonać początkową barierę wzajemnej nieufności – mówi Cezary Kraszewski, właściciel firmy Ambra-Casa handlującej biżuterią z bursztynu. – Nie ma co ukrywać, we Włoszech nie wszyscy działają legal artis. Jednak po latach współpracy moi partnerzy są jak rodzina, choć do biznesu podchodzą bardzo emocjonalnie. Gdy idzie źle, nie potrafią tego ukryć za profesjonalną maską, jak to robią Niemcy czy Anglicy – dodaje.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas