Reklama

Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę

Amazon podjął zdecydowany krok w rywalizacji z chińskimi platformami sprzedażowymi, zalewającymi rynek tanimi produktami. Gigant z USA uruchamia nową platformę Haul, która ma stanowić konkurencję dla Temu, Aliexpress czy Shein.

Publikacja: 14.11.2024 18:25

Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę

Foto: Adobe Stock

Amerykański koncern Jeffa Bezosa ma dosyć chińskich rywali, do których ucieka mu coraz więcej klientów skuszonych tanizną. Amazon właśnie ogłosił, że uruchamia nową platformę zakupową o nazwie Haul, która ma oferować „szalenie niskie ceny”.

Amazon uruchamia nową platformę sprzedażową Haul. Zagrozi Aliexpress i Temu

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama