Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 02:54 Publikacja: 17.09.2024 11:16
Foto: Adobe Stock
Amerykański gigant sprzedający znane na całym świecie plastikowe pojemniki i naczynia do przechowywania żywności, już od lat zmaga się z poważnymi problemami. Założona w 1942 roku firma, która oparła swój model na sprzedaży bezpośredniej poprzez konsultantki odwiedzające domy klientek, nie radzi sobie w dobie rosnących na potęgę platform sprzedażowych. Mimo iż Tupperware zaczął w końcu odchodzić od bezpośredniego kanału dystrybucji na rzecz sprzedaży przez internet, to coraz bardziej wygryza go konkurencja.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas