Aktualizacja: 19.05.2025 07:44 Publikacja: 19.02.2024 03:00
Foto: Adobe Stock
Z badania UCE Research dla „Rzeczpospolitej” z lutego 2024 r. wynika, że ponad 80 proc. Polaków zauważa, że w ostatnim czasie waga produktów została zmniejszona. Dotyczy to masła, czekolad, jogurtów czy napojów, ale również proszków do prania czy past do zębów. Zjawisko określane jako downsizing lub shrinkflacja przyspieszyło wraz z inflacją. W ten sposób za podobną cenę dostajemy mniejsze produkty, co jest główną strategią ukrywania podwyżek.
Do korzystania z AI przy zakupach przyznaje się już 37 proc. konsumentów, blisko o połowę więcej niż rok temu. W...
Unia przynajmniej na jakiś czas wraca do ceł i kwot importowych na ukraińskie produkty rolne sprzed rosyjskiej i...
Chiny nałożyły cła antydumpingowe sięgające 74,9 procent na import kopolimerów POM, rodzaju tworzywa sztucznego...
Prezydent Stanów Zjednoczonych ostrzegł Walmart przed przerzucaniem kosztów ceł na klientów. Donald Trump zasuge...
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas