Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.02.2024 11:36 Publikacja: 07.02.2024 03:00
Tuż przed Tłustym Czwartkiem Lidl musiał wycofać ze sprzedaży jeden z rodzajów pączków
Foto: Adobe Stock
Tłusty Czwartek to już tradycyjnie czas „wojny na pączki” między sieciami handlowymi, a szczególnie między Lidlem, a Biedronką czyli najpopularniejszymi dyskontami. Lidl ma w tym roku problem, gdyż właśnie musiał wycofać z oferty pączki o smaku jagodowym, a zrobił to po tym, jak klienci odkryli, że deklarowany skład nie pokrywa się z zapewnieniem, że produkt jest wegański.
Jak zauważył w poniedziałek 5 lutego profil Wegepozytywni w składzie pączka jagodowego znalazła się laktoza, która jest składnikiem pochodzącym z mleka krowiego. Wzburzyło to osoby szukające oferty wegańskiej, szczególnie przed Tłustym Czwartkiem i w efekcie 6 lutego zmusiło Lidla do reakcji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
50-procentowe cła nałożone przez Donalda Trumpa na Indie weszły dziś w życie. Nowe taryfy zagrażają tysiącom mał...
Prezydent Donald Trump ogłosił w piątek, że jego administracja rozpoczyna „szeroko zakrojone" dochodzenie w spra...
Premier Kanady Mark Carney zadeklarował w piątek, że jego rząd zlikwiduje wiele odwetowych ceł na amerykańskie t...
Trzeci kwartał 2025 r. zaczął się dla modowo-jubilerskiej grupy z Krakowa "poprawnie" - ocenia zarząd. Przejęcie...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Tylko w ostatnich latach rynek na tego typu produkty kupowane online rósł rocznie średnio o 34 proc. Do 2029 r....
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas