Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 09:02 Publikacja: 11.01.2024 03:00
Polacy coraz chętniej kupują online. To nie tylko efekt łatwiejszego wyszukiwania ofert promocyjnych, ale także wygody, z komfortową dostawą do domu w wybranej formie
Foto: AdobeStock
Mimo wysokiego wzrostu cen w 2023 r. liczba e-sklepów zwiększyła się o blisko 13,5 proc. – wynika z danych wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet Poland, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.
– Zwraca uwagę ponowne przyspieszenie tempa rozwoju polskiego rynku e-commerce i przełamanie granicy ponad 65 tys. sklepów. Istnieją realne przesłanki co do tego że w grudniu br. liczba sklepów internetowych będzie większa niż 70 tys. – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik Dun & Bradstreet Poland. – Wprost proporcjonalnie do spadku dynamiki wzrostu sklepów internetowych na polskim rynku poprawia się ich sytuacja finansowa. Co świadczy, że polski e-commerce to już nie tylko ilość, ale także jakość – dodaje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas