Aktualizacja: 13.05.2025 18:24 Publikacja: 11.01.2024 03:00
Polacy coraz chętniej kupują online. To nie tylko efekt łatwiejszego wyszukiwania ofert promocyjnych, ale także wygody, z komfortową dostawą do domu w wybranej formie
Foto: AdobeStock
Mimo wysokiego wzrostu cen w 2023 r. liczba e-sklepów zwiększyła się o blisko 13,5 proc. – wynika z danych wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet Poland, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.
– Zwraca uwagę ponowne przyspieszenie tempa rozwoju polskiego rynku e-commerce i przełamanie granicy ponad 65 tys. sklepów. Istnieją realne przesłanki co do tego że w grudniu br. liczba sklepów internetowych będzie większa niż 70 tys. – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik Dun & Bradstreet Poland. – Wprost proporcjonalnie do spadku dynamiki wzrostu sklepów internetowych na polskim rynku poprawia się ich sytuacja finansowa. Co świadczy, że polski e-commerce to już nie tylko ilość, ale także jakość – dodaje.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas