Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 17:30 Publikacja: 13.12.2023 13:09
Foto: Adobe Stock
Brytyjski Urząd Konkurencji i Rynków (Competition and Markets Authority - CMA) postanowił wziąć pod lupę sposób reklamowania produktów Unilever w związku z oskarżeniami o to, że koncert wyolbrzymia ich pozytywny wpływ na środowisko. Zdaniem regulatora, niektóre komunikaty, hasła i grafiki widoczne na artykułach giganta mogą wprowadzać w błąd konsumentów i wydawać się zbyt niejasne i nieprecyzyjne.
Brytyjski gigant jest właścicielem wielu popularnych marek kosmetyków do higieny osobistej, jak Dove, Clear, Axe czy Rexona, i produktów spożywczych, w tym Flory, Kasi, Hellmann’s i Knorr.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas