Biedronka wprowadza elektroniczne etykiety do pierwszego sklepu

Sieć Biedronka ma już 3,5 tys. sklepów, a w najnowszym z nich uruchamia projekt instalowania elektronicznych cenówek.

Publikacja: 24.11.2023 14:01

Biedronka wprowadza elektroniczne etykiety do pierwszego sklepu

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Najnowszą placówkę oznaczoną numerem 3500 otwarto właśnie w Skórzewie pod Poznaniem. Sklep powstał w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju sieci i jako pierwszy w Polsce został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe. Wcześniej cyfrowe cenówki zaczął instalować np. Lidl. Biedronka nie podała czy i jak projekt będzie rozszerzany. 

Biedronka stawia na elektroniczne oznaczanie cen każdego z produktów dostępnych na sali sprzedaży podpoznańskiego sklepu. Wystarczy raz powiązać go z ceną zapisaną w centralnym systemie SAP Biedronki, aby przy każdej zmianie ceny, automatycznie umieszczała się ona już jako poprawna na sklepowej półce. Dodatkowo e-oznaczenia przypominają papier, na którym wcześniej sieć drukowała etykiety cenowe, dzięki czemu oglądanie ich nawet przez dłuższy czas nie męczy oczu. Z punktu widzenia Biedronki nowy system oznacza mniejsze zużycie papieru, co również wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju sieci.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi