Reklama

Biedronka wprowadza elektroniczne etykiety do pierwszego sklepu

Sieć Biedronka ma już 3,5 tys. sklepów, a w najnowszym z nich uruchamia projekt instalowania elektronicznych cenówek.

Publikacja: 24.11.2023 14:01

Biedronka wprowadza elektroniczne etykiety do pierwszego sklepu

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Najnowszą placówkę oznaczoną numerem 3500 otwarto właśnie w Skórzewie pod Poznaniem. Sklep powstał w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju sieci i jako pierwszy w Polsce został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe. Wcześniej cyfrowe cenówki zaczął instalować np. Lidl. Biedronka nie podała czy i jak projekt będzie rozszerzany. 

Biedronka stawia na elektroniczne oznaczanie cen każdego z produktów dostępnych na sali sprzedaży podpoznańskiego sklepu. Wystarczy raz powiązać go z ceną zapisaną w centralnym systemie SAP Biedronki, aby przy każdej zmianie ceny, automatycznie umieszczała się ona już jako poprawna na sklepowej półce. Dodatkowo e-oznaczenia przypominają papier, na którym wcześniej sieć drukowała etykiety cenowe, dzięki czemu oglądanie ich nawet przez dłuższy czas nie męczy oczu. Z punktu widzenia Biedronki nowy system oznacza mniejsze zużycie papieru, co również wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju sieci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama