Biedronka wprowadza elektroniczne etykiety do pierwszego sklepu

Sieć Biedronka ma już 3,5 tys. sklepów, a w najnowszym z nich uruchamia projekt instalowania elektronicznych cenówek.

Publikacja: 24.11.2023 14:01

Biedronka wprowadza elektroniczne etykiety do pierwszego sklepu

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Najnowszą placówkę oznaczoną numerem 3500 otwarto właśnie w Skórzewie pod Poznaniem. Sklep powstał w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju sieci i jako pierwszy w Polsce został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe. Wcześniej cyfrowe cenówki zaczął instalować np. Lidl. Biedronka nie podała czy i jak projekt będzie rozszerzany. 

Biedronka stawia na elektroniczne oznaczanie cen każdego z produktów dostępnych na sali sprzedaży podpoznańskiego sklepu. Wystarczy raz powiązać go z ceną zapisaną w centralnym systemie SAP Biedronki, aby przy każdej zmianie ceny, automatycznie umieszczała się ona już jako poprawna na sklepowej półce. Dodatkowo e-oznaczenia przypominają papier, na którym wcześniej sieć drukowała etykiety cenowe, dzięki czemu oglądanie ich nawet przez dłuższy czas nie męczy oczu. Z punktu widzenia Biedronki nowy system oznacza mniejsze zużycie papieru, co również wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju sieci.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody