Reklama

Black Friday. Promocje i wiele oszukanych ofert

Z roku na rok Black Friday staje się coraz mocniejszym punktem w sezonie świątecznych zakupów. Jednak trzeba ostrożnie podchodzić do okazji, często są to bowiem oszustwa.

Publikacja: 24.11.2023 14:21

Black Friday. Promocje i wiele oszukanych ofert

Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Od wielu dni sklepy - tak stacjonarne jak i internetowe - zachęcają do kupowania wielkimi szyldami z informacjami o Black Friday. Od dawna nie jest to tylko jeden dzień, ale już tygodnie okazji, wciąż rozbudowywanych o nowe produkty. W tym roku zakupy z okazji Black Friday, według badania UCE Research i grupy Offerista, chce zrobić ponad 60 proc. Polaków.

Z badania Strategy&Polska wynika z kolei, że pomimo spowolnienia gospodarczego Polacy planują wydać o 5 proc. więcej niż w 2022 roku podczas Black Friday i Cyber Monday. Przeciętnie wydamy 1004 zł (214 euro), podczas gdy w Europie ta kwota wyniesie średnio 1178 zł (244 euro). Firma podkreśla, że polscy konsumenci są bardziej odporni na szał zakupowy niż mieszkańcy Europy Zachodniej, głównie z uwagi na świadomość zakupową oraz przyzwyczajenie do regularnych akcji promocyjnych odbywających się przez cały rok. Chociaż większość Polaków jest gotowa wydać więcej niż zakładała, to jednak planują co i gdzie kupić.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama