Reklama

Black Friday. Promocje i wiele oszukanych ofert

Z roku na rok Black Friday staje się coraz mocniejszym punktem w sezonie świątecznych zakupów. Jednak trzeba ostrożnie podchodzić do okazji, często są to bowiem oszustwa.

Publikacja: 24.11.2023 14:21

Black Friday. Promocje i wiele oszukanych ofert

Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Od wielu dni sklepy - tak stacjonarne jak i internetowe - zachęcają do kupowania wielkimi szyldami z informacjami o Black Friday. Od dawna nie jest to tylko jeden dzień, ale już tygodnie okazji, wciąż rozbudowywanych o nowe produkty. W tym roku zakupy z okazji Black Friday, według badania UCE Research i grupy Offerista, chce zrobić ponad 60 proc. Polaków.

Z badania Strategy&Polska wynika z kolei, że pomimo spowolnienia gospodarczego Polacy planują wydać o 5 proc. więcej niż w 2022 roku podczas Black Friday i Cyber Monday. Przeciętnie wydamy 1004 zł (214 euro), podczas gdy w Europie ta kwota wyniesie średnio 1178 zł (244 euro). Firma podkreśla, że polscy konsumenci są bardziej odporni na szał zakupowy niż mieszkańcy Europy Zachodniej, głównie z uwagi na świadomość zakupową oraz przyzwyczajenie do regularnych akcji promocyjnych odbywających się przez cały rok. Chociaż większość Polaków jest gotowa wydać więcej niż zakładała, to jednak planują co i gdzie kupić.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Handel
Alkohole w odwrocie. Spada sprzedaż niemal we wszystkich kategoriach
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama