Aktualizacja: 16.05.2025 15:51 Publikacja: 24.11.2023 14:21
Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg
Od wielu dni sklepy - tak stacjonarne jak i internetowe - zachęcają do kupowania wielkimi szyldami z informacjami o Black Friday. Od dawna nie jest to tylko jeden dzień, ale już tygodnie okazji, wciąż rozbudowywanych o nowe produkty. W tym roku zakupy z okazji Black Friday, według badania UCE Research i grupy Offerista, chce zrobić ponad 60 proc. Polaków.
Z badania Strategy&Polska wynika z kolei, że pomimo spowolnienia gospodarczego Polacy planują wydać o 5 proc. więcej niż w 2022 roku podczas Black Friday i Cyber Monday. Przeciętnie wydamy 1004 zł (214 euro), podczas gdy w Europie ta kwota wyniesie średnio 1178 zł (244 euro). Firma podkreśla, że polscy konsumenci są bardziej odporni na szał zakupowy niż mieszkańcy Europy Zachodniej, głównie z uwagi na świadomość zakupową oraz przyzwyczajenie do regularnych akcji promocyjnych odbywających się przez cały rok. Chociaż większość Polaków jest gotowa wydać więcej niż zakładała, to jednak planują co i gdzie kupić.
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas