Reklama

Internauci coraz bardziej zwracają uwagę na ceny

To wciąż zdecydowanie najważniejsze kryterium wyboru e-sklepu – wynika z badania Tpay, o którym „Rzeczpospolita” pisze jako pierwsza.

Publikacja: 19.10.2023 03:00

Koszty utrzymania wciąż mocno idą w górę, więc odczuwający to internauci także zmieniają priorytety

Koszty utrzymania wciąż mocno idą w górę, więc odczuwający to internauci także zmieniają priorytety

Foto: Adobe Stock

Koszty utrzymania wciąż mocno idą w górę, więc odczuwający to internauci także zmieniają priorytety. Mając możliwość wyboru maksymalnie pięciu odpowiedzi i uszeregowania ich według ważności kryteriów wyboru e-sklepu, najczęściej na pierwszym miejscu wskazywali cenę – to 20 proc. odpowiedzi, o 4 pkt proc. więcej niż w poprzedniej edycji.

Drugim pod względem znaczenia parametrem jest jakość z tegorocznym wynikiem 11 proc., a podium zamykają opinie i oceny, które wskazało 9 proc. Jak zwracają uwagę autorzy badania, we wszystkich kategoriach produktowych, poza cateringami dietetycznymi, cena była dla przebadanych e-konsumentów ważniejsza niż jakość.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama