Internauci coraz bardziej zwracają uwagę na ceny

To wciąż zdecydowanie najważniejsze kryterium wyboru e-sklepu – wynika z badania Tpay, o którym „Rzeczpospolita” pisze jako pierwsza.

Publikacja: 19.10.2023 03:00

Koszty utrzymania wciąż mocno idą w górę, więc odczuwający to internauci także zmieniają priorytety

Koszty utrzymania wciąż mocno idą w górę, więc odczuwający to internauci także zmieniają priorytety

Foto: Adobe Stock

Koszty utrzymania wciąż mocno idą w górę, więc odczuwający to internauci także zmieniają priorytety. Mając możliwość wyboru maksymalnie pięciu odpowiedzi i uszeregowania ich według ważności kryteriów wyboru e-sklepu, najczęściej na pierwszym miejscu wskazywali cenę – to 20 proc. odpowiedzi, o 4 pkt proc. więcej niż w poprzedniej edycji.

Drugim pod względem znaczenia parametrem jest jakość z tegorocznym wynikiem 11 proc., a podium zamykają opinie i oceny, które wskazało 9 proc. Jak zwracają uwagę autorzy badania, we wszystkich kategoriach produktowych, poza cateringami dietetycznymi, cena była dla przebadanych e-konsumentów ważniejsza niż jakość.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?