Reklama
Rozwiń
Reklama

Allegro z mocną końcówką roku

Na tradycyjną sezonowość nałoży się pozytywny efekt zmian w regulaminach spółki. Jej wyniki powinny rosnąć.

Publikacja: 05.10.2023 03:00

Po niemal trzech latach od debiutu Allegro na GPW akcje są tańsze niż w ówczesnej ofercie publicznej

Po niemal trzech latach od debiutu Allegro na GPW akcje są tańsze niż w ówczesnej ofercie publicznej

Foto: materiały prasowe

Po niemal trzech latach od debiutu Allegro na GPW akcje są tańsze niż w ówczesnej ofercie publicznej – największej w historii warszawskiej giełdy. Wtedy inwestorzy kupowali akcje po 43 zł, a obecnie kurs oscyluje w okolicach 33 zł. Część analityków uważa, że obecna wycena jest adekwatna do sytuacji i perspektyw Allegro. Ale są też wyceny, które wskazują na znaczący, dwucyfrowy potencjał do zwyżki.

Analitycy są natomiast zgodni co do przyszłych wyników finansowych Allegro. Zakładają ich dalszy wzrost i spodziewają się, że ostatni kwartał 2023 r. będzie dla grupy dobry, biorąc pod uwagę tradycyjną sezonowość dotyczącą handlu i sprzedaży. To niejedyny powód. Dominik Niszcz, analityk Trigon DM, zwraca też uwagę na spodziewany pozytywny efekt zmian w regulaminie usługi Smart! od lipca, które przenoszą dużą część kosztów na tzw. merchantów.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama