Reklama

Allegro z mocną końcówką roku

Na tradycyjną sezonowość nałoży się pozytywny efekt zmian w regulaminach spółki. Jej wyniki powinny rosnąć.

Publikacja: 05.10.2023 03:00

Po niemal trzech latach od debiutu Allegro na GPW akcje są tańsze niż w ówczesnej ofercie publicznej

Po niemal trzech latach od debiutu Allegro na GPW akcje są tańsze niż w ówczesnej ofercie publicznej

Foto: materiały prasowe

Po niemal trzech latach od debiutu Allegro na GPW akcje są tańsze niż w ówczesnej ofercie publicznej – największej w historii warszawskiej giełdy. Wtedy inwestorzy kupowali akcje po 43 zł, a obecnie kurs oscyluje w okolicach 33 zł. Część analityków uważa, że obecna wycena jest adekwatna do sytuacji i perspektyw Allegro. Ale są też wyceny, które wskazują na znaczący, dwucyfrowy potencjał do zwyżki.

Analitycy są natomiast zgodni co do przyszłych wyników finansowych Allegro. Zakładają ich dalszy wzrost i spodziewają się, że ostatni kwartał 2023 r. będzie dla grupy dobry, biorąc pod uwagę tradycyjną sezonowość dotyczącą handlu i sprzedaży. To niejedyny powód. Dominik Niszcz, analityk Trigon DM, zwraca też uwagę na spodziewany pozytywny efekt zmian w regulaminie usługi Smart! od lipca, które przenoszą dużą część kosztów na tzw. merchantów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama