Tysiące sklepów w sieci sprzedają towar, którego nie mają na stanie

Coraz więcej firm stawia na model sprzedaży dropshipping - czyli zakup towaru z hurtowni dopiero po pojawieniu się zamówienia. Konsumenci powinni uważać na nierzetelnych sprzedawców, w innym wypadku mogą w najlepszym razie długo czekać na zamówienie.

Publikacja: 12.05.2023 17:53

Tysiące sklepów w sieci sprzedają towar, którego nie mają na stanie

Foto: Adobe Stock

Dropshipping to strategia, która zmieniła rynek e-commerce. Jeżeli skorzysta się z tego modelu, to można oferować towar, którego fizycznie nie ma - ale ma go hurtownik w swoim magazynie. Kiedy klient kupi produkty, informacje o transakcji wraz z danymi wysyłkowymi otrzyma partner dropshippingowy. W efekcie sklep nie musi ponosić kosztów wynajęcia powierzchni magazynowej, może mieć coraz więcej towarów w ofercie, redukuje też koszty zatrudnienia pracowników. Z nowego raportu Business Research Company wynika, że rynek ten będzie rósł z prędkością 30,6 proc. rdr., aby w 2027 r. osiągnąć ponad 724 mld dolarów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama