Tysiące sklepów w sieci sprzedają towar, którego nie mają na stanie

Coraz więcej firm stawia na model sprzedaży dropshipping - czyli zakup towaru z hurtowni dopiero po pojawieniu się zamówienia. Konsumenci powinni uważać na nierzetelnych sprzedawców, w innym wypadku mogą w najlepszym razie długo czekać na zamówienie.

Publikacja: 12.05.2023 17:53

Tysiące sklepów w sieci sprzedają towar, którego nie mają na stanie

Foto: Adobe Stock

Dropshipping to strategia, która zmieniła rynek e-commerce. Jeżeli skorzysta się z tego modelu, to można oferować towar, którego fizycznie nie ma - ale ma go hurtownik w swoim magazynie. Kiedy klient kupi produkty, informacje o transakcji wraz z danymi wysyłkowymi otrzyma partner dropshippingowy. W efekcie sklep nie musi ponosić kosztów wynajęcia powierzchni magazynowej, może mieć coraz więcej towarów w ofercie, redukuje też koszty zatrudnienia pracowników. Z nowego raportu Business Research Company wynika, że rynek ten będzie rósł z prędkością 30,6 proc. rdr., aby w 2027 r. osiągnąć ponad 724 mld dolarów.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów