Reklama

Za 91 proc. wydatków konsumenckich będą odpowiadać mieszkańcy miast

Zmiany na rynku są coraz głębsze. Za 91 proc. wydatków konsumenckich będą odpowiadać mieszkańcy miast. W Polsce najszybciej będzie rosło znaczenie klientów w wieku ponad 45 lat.

Aktualizacja: 31.03.2016 08:41 Publikacja: 31.03.2016 02:00

Foto: 123RF

W Polsce pokutuje stereotyp emeryta ledwo wiążącego koniec z końcem, ale także w naszym kraju będziemy w najbliższych latach świadkami ogromnych zmian. Z raportu firmy McKinsey, do którego dotarła „Rzeczpospolita", wynika, że w latach 2015–2030 wzrost populacji będzie odpowiadał już tylko za 25 proc. zwiększającej się konsumpcji w miastach. W latach 2000–2015 było to 42 proc., a jeszcze wcześniej 53 proc.

Coraz starsi

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama