Reklama
Rozwiń
Reklama

Za 91 proc. wydatków konsumenckich będą odpowiadać mieszkańcy miast

Zmiany na rynku są coraz głębsze. Za 91 proc. wydatków konsumenckich będą odpowiadać mieszkańcy miast. W Polsce najszybciej będzie rosło znaczenie klientów w wieku ponad 45 lat.

Aktualizacja: 31.03.2016 08:41 Publikacja: 31.03.2016 02:00

Foto: 123RF

W Polsce pokutuje stereotyp emeryta ledwo wiążącego koniec z końcem, ale także w naszym kraju będziemy w najbliższych latach świadkami ogromnych zmian. Z raportu firmy McKinsey, do którego dotarła „Rzeczpospolita", wynika, że w latach 2015–2030 wzrost populacji będzie odpowiadał już tylko za 25 proc. zwiększającej się konsumpcji w miastach. W latach 2000–2015 było to 42 proc., a jeszcze wcześniej 53 proc.

Coraz starsi

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama