Reklama

Mundial nie pomógł elektronice. Telewizory w dołku

Sprzedaż elektroniki w Polsce słabnie z miesiąca na miesiąc. Nawet w największych kategoriach.

Publikacja: 21.12.2022 14:29

Mundial nie pomógł elektronice. Telewizory w dołku

Foto: Adobe Stock

Z niepublikowanych jeszcze danych wynika, że w październiku w ujęciu wartościowym sprzedaż sprzętu elektronicznego rośnie 8,4 proc., co biorąc pod uwagę dwucyfrowe wskaźniki wzrostu cen jest wynikiem słabym. Dodatkowo z miesiąca na miesiąc wyniki są coraz słabsze, a nawet wydarzenia w rodzaju mundialu nie pomagają w sprzedaży. Zwyczajowo w takich okresach skokowo rosła sprzedaż telewizorów, obecnie zawierająca je kategoria elektroniki konsumenckiej spadła w październiku aż 18,8 proc. Na wartości traci też niemal 6 proc. sprzedaż sprzętu AGD, również jednej z kluczowych kategorii. Wyniki całego rynku poprawiają takie kategorie jak sprzęt telekomunikacyjny czy biurowy, bez nich wartość sprzedaży prawdopodobnie już by spadała.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama