Reklama
Rozwiń

Mundial nie pomógł elektronice. Telewizory w dołku

Sprzedaż elektroniki w Polsce słabnie z miesiąca na miesiąc. Nawet w największych kategoriach.

Publikacja: 21.12.2022 14:29

Mundial nie pomógł elektronice. Telewizory w dołku

Foto: Adobe Stock

Z niepublikowanych jeszcze danych wynika, że w październiku w ujęciu wartościowym sprzedaż sprzętu elektronicznego rośnie 8,4 proc., co biorąc pod uwagę dwucyfrowe wskaźniki wzrostu cen jest wynikiem słabym. Dodatkowo z miesiąca na miesiąc wyniki są coraz słabsze, a nawet wydarzenia w rodzaju mundialu nie pomagają w sprzedaży. Zwyczajowo w takich okresach skokowo rosła sprzedaż telewizorów, obecnie zawierająca je kategoria elektroniki konsumenckiej spadła w październiku aż 18,8 proc. Na wartości traci też niemal 6 proc. sprzedaż sprzętu AGD, również jednej z kluczowych kategorii. Wyniki całego rynku poprawiają takie kategorie jak sprzęt telekomunikacyjny czy biurowy, bez nich wartość sprzedaży prawdopodobnie już by spadała.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę