Reklama

Louis Vuitton otwiera w Szanghaju sklep z meblami i AGD. Lampka za 25 tys. zł

Koncern LMVH, właściciel marki Louis Vuitton celuje w chiński rynek dóbr luksusowych.

Publikacja: 28.11.2022 14:26

Sklep Louis Vuitton w Hongkongu

Sklep Louis Vuitton w Hongkongu

Foto: Bloomberg

W Szanghaju otwiera się w poniedziałek dedykowany sklep marki Louis Vuitton z meblami i artykułami wyposażenia domu. W ten sposób chińska metropolia jest miejscem pierwszego sklepu tego typu tej luksusowej marki. Louis Vuitton rozszerza tym samym ofertę lifestylową dla zamożnych chińskich klientów.

Przybytek luksusu mieści się w stuletniej trzypiętrowej rezydencji tuż za główną ulicą handlową Szanghaju Nanjing Road. Obiekt jest nie tyle sklepem, co salonem wystawowym, showroomem. Louis Vuitton zamierza testować go przez kilka miesięcy, na razie jako tzw. pop-up store (czyli tymczasowy punkt sprzedaży), ale z planem na stałe umiejscowienie w Szanghaju w przypadku powodzenia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama