Reklama
Rozwiń
Reklama

Tegoroczny Black Friday rozczarował. Kryzys zagląda w oczy kurierom

Start szczytu paczkowego nie przyniósł w tym roku takiego wzrostu liczby przesyłek jak w latach poprzednich. Spowolnienie bije w branżę logistyczną.

Publikacja: 27.11.2022 21:00

Tegoroczny Black Friday rozczarował. Kryzys zagląda w oczy kurierom

Foto: Adobe Stock

Pierwsze oceny firm z rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) tegorocznego Black Friday i trwającego tydzień okresu promocji na zakupy, tzw. Black Week, pokazują, iż kryzys, który dopadł już wiele branż, w tym e-handel, teraz zagląda w oczy kurierom. Dostawy w ostatnich dniach nie wzrosły bowiem w tempie, do jakiego przyzwyczaiły nas poprzednie lata – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. A to źle wróży paczkowemu szczytowi, który właśnie ruszył.

Niepokój na rynku

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama