Reklama

Nie ma mocnych na Biedronkę. Zostawia rywali w tyle

Dyskonty to największy i najszybciej rosnący sektor rynku, już kontrolujący 40 proc. zakupów. Ich lider jest jeden i nadal powiększa przewagę nad pozostałymi graczami. Może też liczyć na największą grupę bardzo lojalnych klientów.

Publikacja: 19.09.2022 03:00

Nie ma mocnych na Biedronkę. Zostawia rywali w tyle

Foto: Adobe Stock

Mimo silnej konkurencji zarówno ze strony innych segmentów rynku, jak i sieci dyskontowych, to pozycja Biedronki jest coraz mocniejsza. Z analizy zachowań ponad 280 tys. klientów wynika, że w I półroczu ta sieć odpowiadała za 63,6 proc. wszystkich koszyków w sklepach dyskontowych. Siłą firmy jest też lojalność konsumentów, aż 24 proc. jej klientów nie zaopatruje się u konkurencji, a przeciętny kupujący był w jej placówkach o 20,9 proc. częściej niż rok wcześniej.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama