Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 10:55 Publikacja: 17.08.2022 13:54
Foto: AFP
Doug McMillon udzielił wywiadu telewizji CNBC po tym, jak ogłoszone zostały wyniki sieci Walmart za drugi kwartał 2022 r. Sprzedaż sieci wzrosła w USA o 7,1 procent do 105,13 mld dolarów i koncern ma prawo mieć powody do zadowolenia z wyników. Sprzedaż napędzali nowi klienci i częstsze odwiedziny ze strony zamożniejszych Amerykanów, mających dochody gospodarstwa domowego na poziomie co najmniej 100 tys. dolarów rocznie.
– Ludzie naprawdę są teraz skoncentrowani na cenach, niezależnie od poziomu dochodów. Nawet zamożni liczą każdy grosz – stwierdził McMillon w rozmowie z CNBC w programie „Squawk on the Street”.
E-sklepy i tradycyjne wyszukiwanie mogą pójść w odstawkę, coraz więcej osób szuka bowiem usług i produktów w pop...
Popularna chińska platforma społecznościowa chce podbić Europę zakupami „na żywo”, wprost w aplikacji. Na celown...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas