Nestle znów podnosi ceny. Przez wojnę w Ukrainie i rosnące ceny paliw

Nestle, największy koncern spożywczy na świecie, poinformował, że po raz kolejny w ciągu 12 miesięcy podnosi ceny swoich produktów.

Publikacja: 29.07.2022 11:54

Siedziba Nestle w Vevey w Szwajcarii

Siedziba Nestle w Vevey w Szwajcarii

Foto: Bloomberg

Szwajcarski koncern, który jest właścicielem takich polskich marek jak Princessa, Mazowszanka, Winiary oraz poprzez spółkę zależną FroneriZielonej Budki i Nałęczowianki, znowu podniósł ceny z powodu „bezprecedensowego” wzrostu kosztów. Ceny produktów Nestle w pierwszej połowie tego roku wzrosły o 6,5 procent – informuje BBC.

Firmy na całym świecie stoją w obliczu zwiększonych kosztów paliwa, płac i surowców. Nestle już podniósł ceny o 3,1 procent w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2021 roku. Dyrektor generalny Mark Schneider zapewnił, że podwyżki cen zostały wprowadzone „w sposób odpowiedzialny”.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi