Reklama

Pierwszy udany bojkot nie będzie trwał bez końca

Mimo miesięcy wojny w Ukrainie nadal ponad 60 proc. Polaków rzadziej lub wcale nie kupuje produktów rosyjskich czy od firm lub sieci, które nadal prowadzą działalność w Rosji.

Publikacja: 17.07.2022 21:00

Pierwszy udany bojkot nie będzie trwał bez końca

Foto: PAP

Z badania firmy EY, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza, jasno wynika, że większość Polaków nadal deklaruje dużą stanowczość w stosunku do wybierania produktów pochodzących z Rosji. Podobnie zdecydowanie podchodzą do firm, które w Rosji nadal działają, a niespotykana wcześniej presja ze strony konsumentów spowodowała istną ucieczkę zachodnich firm z tego kraju.

Firmy pod ścianą

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama