Reklama

Pierwszy udany bojkot nie będzie trwał bez końca

Mimo miesięcy wojny w Ukrainie nadal ponad 60 proc. Polaków rzadziej lub wcale nie kupuje produktów rosyjskich czy od firm lub sieci, które nadal prowadzą działalność w Rosji.

Publikacja: 17.07.2022 21:00

Pierwszy udany bojkot nie będzie trwał bez końca

Foto: PAP

Z badania firmy EY, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza, jasno wynika, że większość Polaków nadal deklaruje dużą stanowczość w stosunku do wybierania produktów pochodzących z Rosji. Podobnie zdecydowanie podchodzą do firm, które w Rosji nadal działają, a niespotykana wcześniej presja ze strony konsumentów spowodowała istną ucieczkę zachodnich firm z tego kraju.

Firmy pod ścianą

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama