Reklama

Bojkoty marek obecnych w Rosji już działają

Polacy dotąd niespecjalnie angażowali się w tego rodzaju akcje, jednak wobec marek, które nie chcą zrezygnować ze sprzedaży w Rosji, wygląda to zupełnie inaczej.

Publikacja: 20.04.2022 13:27

Protest przed sklepem sieci Auchan w krakowskiej Galerii Bonarka

Protest przed sklepem sieci Auchan w krakowskiej Galerii Bonarka

Foto: PAP, Łukasz Gągulski

87 proc. Polaków słyszało o bojkotach marek wynikających z ich postawy wobec wojny w Ukrainie – wynika z najnowszych badań Havas Intelligence, przeprowadzonego w marcu na próbie ponad 1 tys. Polaków. Wciąż 57 proc. respondentów przyznaje, że sami nie brali udziału w tego typu akcjach, niemniej 43 proc. zaangażowanych to i tak doskonały wynik. 16 proc. deklaruje, że już zrezygnowało z zaplanowanych zakupów bojkotowanych marek, a jedna piąta wskazuje, że nie będzie rozważać takich zakupów w przyszłości.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama