Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.08.2025 18:10 Publikacja: 20.04.2022 13:27
Protest przed sklepem sieci Auchan w krakowskiej Galerii Bonarka
Foto: PAP, Łukasz Gągulski
87 proc. Polaków słyszało o bojkotach marek wynikających z ich postawy wobec wojny w Ukrainie – wynika z najnowszych badań Havas Intelligence, przeprowadzonego w marcu na próbie ponad 1 tys. Polaków. Wciąż 57 proc. respondentów przyznaje, że sami nie brali udziału w tego typu akcjach, niemniej 43 proc. zaangażowanych to i tak doskonały wynik. 16 proc. deklaruje, że już zrezygnowało z zaplanowanych zakupów bojkotowanych marek, a jedna piąta wskazuje, że nie będzie rozważać takich zakupów w przyszłości.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Doniesienia medialne o możliwym przejęciu udziałów w Intelu przez rząd USA podbijają kurs akcji spółki. Inwestor...
Tylko pięciu operatorów z siedmiu ruszy od 1 października z obsługą systemu kaucyjnego – poinformowała Anita Sow...
Europejscy przywódcy rozmawiają z Donaldem Trumpem przed jego spotkaniem z Władimirem Putinem. Rząd zajmie się u...
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie od 2017 roku zmniejszyła emisje CO₂ w całym łańcuchu wartości o 37%. To l...
Na Ukrainie jest ok. 650 tys. żołnierzy rosyjskich, od stycznia przybyło ich 40 tys. Rosjanie są w stanie szybko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas