Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 23:06 Publikacja: 18.04.2022 22:31
Nieco ponad 30 proc. klientów wybiera sklep kierując się promocją czy niskimi cenami
Foto: AdobeStock
84 proc. Polaków jako główne kryterium wyboru sklepu podaje jego bliskość. To zrozumiałe, skoro 51 proc. zakupy robi kilka razy w tygodniu, a 6 proc. nawet codziennie – wynika z badania aplikacji Listonic na podstawie 5,75 mln polskich list zakupów.
– Strategiczne położenie placówki handlowej, najlepiej w pobliżu domu lub pracy, sprawia, że zakupy stają się mniej czasochłonne, co ma istotne znaczenie dla komfortu i jakości życia. Nic więc dziwnego, że strategia rozwoju czołowych marek handlowych wiąże się z otwieraniem nowych placówek – mówi Małgorzata Olczak, szefowa sprzedaży w Listonic. – W tym kontekście zupełnie uzasadniony jest także gwałtowny rozwój i popularność sieci sklepów o niewielkiej powierzchni, w pobliżu osiedli. Sieci handlowe chcą być tak blisko konsumentów, jak to tylko możliwe – dodaje Małgorzata Olczak.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Donald Trump negocjował z Chińczykami warunki porozumienia w wojnie celnej. Choć TikTokowi groził ban w Stanach...
Sankcje odcięły Rosję od światowej bankowości. Nawet przyjazne reżimowi kraje, jak Chiny, boją się realizacji pł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas