Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.10.2016 21:16 Publikacja: 25.10.2016 20:21
Foto: Bloomberg
Boże Narodzenie to zdecydowanie najlepszy dla sprzedawców okres w roku
Foto: Rzeczpospolita
Sezon świąteczny na pewno zapowiada się rekordowo. –Dane z kilku ostatnich lat wskazują, że Polacy stopniowo zamykali lukę w wydatkach świątecznych w stosunku do Europy Zachodniej. Zeszłoroczny poziom średniego budżetu, pomimo ponad 11-proc. wzrostu w stosunku do 2014 r., był o 25 proc. niższy od wydatków w Niemczech i prawie trzykrotnie niższy od wydatków brytyjskich – mówi Mariusz Chmurzyński, dyrektor w dziale konsultingu Deloitte.
– W sytuacji, kiedy szczególnie najbiedniejszym rodzinom budżety wzrosły w związku z programem Rodzina 500+, spodziewałbym się świąt na wyższym poziomie, dalszego wzrostu średnich wydatków i ich wyższej dynamiki w grudniu – dodaje Chmurzyński.
Od czasu zawarcia w Genewie tymczasowego porozumienia w sprawie ceł między USA a Chinami, negocjacje stron utknę...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Najczęściej deklarują to w stosunku do takich kategorii produktów, jak sprzęt elektroniczny czy meble. Na tle in...
Drastyczne załamanie liczby urodzeń powoduje, że tylko w trzy lata sprzedaż głównych kategorii produktów dla dzi...
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Niemiecki producent słodyczy Haribo wycofuje ze sklepów żelki „Happy Cola F!ZZ” i ostrzega klientów: nie jedzcie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas