Reklama
Rozwiń
Reklama

Udany październik ubraniowych spółek

LPP, właściciel odzieżowego Reserved, oraz obuwnicze CCC mocno zwiększyły sprzedaż.

Publikacja: 02.11.2016 18:57

W październiku CCC miało 460 mln zł przychodów, czyli aż o 47 proc. więcej niż rok temu. Od połowy stycznia tego roku firma konsoliduje w wynikach eObuwie, którego rok temu nie uwzględniała. Udział tego internetowego sklepu w przychodach grupy sięga około 8 proc.

Nie uwzględniając sprzedaży hurtowej i sklepu eObuwie, wyniki CCC w październiku były i tak bardzo dobre. Sprzedaż w sklepach stacjonarnych urosła o 36,5 proc., do 402 mln zł. To tempo wyższe niż wzrost powierzchni handlowej CCC w tym roku (ok. 25 proc.), co wskazuje, że sprzedaż porównywalna (obrazująca efektywność sieci) była w październiku wyraźnie dodatnia (dwycyfrowa).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama