Aktualizacja: 29.11.2016 12:39 Publikacja: 29.11.2016 12:14
Foto: Bloomberg
InPost poinformował, że w ostatni piątek, czyli Black Friday, w porównaniu do tej akcji rok temu, zanotował wzrost liczby listów poleconych e-commerce o 151 proc., przesyłek kurierskich o 91 proc., a przesyłek do Paczkomatów o 56 proc.
Black Friday, czyli rozpoczęcie sezonu zakupów świątecznych w USA, dzięki internetowi staje się coraz popularniejszy także w Polsce. Tylko że u nas w promocjach prym wiodą raczej e-sklepy., podczas gdy w USA to dzień okazji w tradycyjnych placówkach.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas