Reklama

Zarząd Grupy Gino Rossi przedstawił cele do 2019 roku

Średnio o 6-10 proc. rocznie powiększać mają się przychody Grupy Gino Rossi, właściciela marek Gino Rossi i Simple w latach 2016-2019 – poinformowali przedstawiciele zarządu giełdowej grupy obuwniczo-odzieżowej.

Aktualizacja: 11.01.2017 12:42 Publikacja: 11.01.2017 12:38

To cele zarządu, który podkreśla, że nie stanowią one oficjalnej prognozy.

Biorąc pod uwagę, że 12 miesięcy 2016 r. grupa zakończyła ona z przychodami 268 mln zł, na podstawie podanych liczb można szacować, że w 2019 r. w najsłabszym scenariuszu grupa wypracuje 320 mln zł, a w najlepszym prawie 357 mln zł przychodów.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Reklama
Reklama