Zarząd Grupy Gino Rossi przedstawił cele do 2019 roku

Średnio o 6-10 proc. rocznie powiększać mają się przychody Grupy Gino Rossi, właściciela marek Gino Rossi i Simple w latach 2016-2019 – poinformowali przedstawiciele zarządu giełdowej grupy obuwniczo-odzieżowej.

Aktualizacja: 11.01.2017 12:42 Publikacja: 11.01.2017 12:38

To cele zarządu, który podkreśla, że nie stanowią one oficjalnej prognozy.

Biorąc pod uwagę, że 12 miesięcy 2016 r. grupa zakończyła ona z przychodami 268 mln zł, na podstawie podanych liczb można szacować, że w 2019 r. w najsłabszym scenariuszu grupa wypracuje 320 mln zł, a w najlepszym prawie 357 mln zł przychodów.

Pozostało 93% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?