PAIiIZ zmienia się w Polską Agencję Inwestycji i Handlu

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) zmienia nazwę na Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Agencja postanowiła rozszerzyć swoją działalność – od teraz będzie wspierać nie tylko zagranicznych inwestorów, ale też polskich przedsiębiorców.

Aktualizacja: 05.02.2017 11:10 Publikacja: 05.02.2017 10:59

PAIiIZ zmienia się w Polską Agencję Inwestycji i Handlu

Foto: www.paiz.gov.pl

Od 3 lutego 2017 roku PAIiIZ występuje pod nazwą Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH). Zmiana ta jest podyktowana znacznie głębszą reorganizacją agencji rządowej. Dotychczas skupiała się ona na obsłudze inwestorów zagranicznych w Polsce – dostarczała im informacji o krajowym rynku, pomagała postawić na nim pierwsze kroki oraz wykorzystać istniejące na nim możliwości. Od teraz będzie również wspierać ekspansję polskich przedsiębiorstw za granicą.

- Polska Agencja Inwestycji i Handlu - będzie pierwszą w historii Polski instytucją, która będzie mogła zaoferować tak kompleksowe wsparcie zagranicznej ekspansji naszych firm - podkreśla prezes PAIH, Tomasz Pisula.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Handel
Znów mocny szturm na promocje. Sklepy ostro walczą o klientów
Handel
Lepszy handel w Europie niż w USA
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem