Milenialsi omijają McDonald’sy

Pokolenie milenialsów nie chce już zwykłej oferty gastronomicznej, typu McDonald’s czy KFC. W centrach handlowych szukają czegoś więcej.

Aktualizacja: 20.02.2017 18:50 Publikacja: 20.02.2017 18:20

Milenialsi omijają McDonald’sy

Foto: 123RF

– Milenialsi nie oczekują tradycyjnej oferty gastronomicznej typu McDonald’s czy KFC. Oczekują formatów kawiarnianych w stylu bistro, tych ze zdrową żywnością czy z dobrą kawą, ale w ciekawym miejscu, gdzie można też posiedzieć, spotkać się ze znajomymi - mówiła Aleksandra Stefaniak, Business Partner w U. Marketing Agency na prelekcji „Szczypta rozrywki, garść mody, kawał high-techu i jeszcze trochę architektury. Przepis na idealne centrum handlowe” podczas 4 Design Days. - To pokolenie chce wychodzić z domu, aby się socjalizować – dodała.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?