Milenialsi omijają McDonald’sy

Pokolenie milenialsów nie chce już zwykłej oferty gastronomicznej, typu McDonald’s czy KFC. W centrach handlowych szukają czegoś więcej.

Aktualizacja: 20.02.2017 18:50 Publikacja: 20.02.2017 18:20

Milenialsi omijają McDonald’sy

Foto: 123RF

– Milenialsi nie oczekują tradycyjnej oferty gastronomicznej typu McDonald’s czy KFC. Oczekują formatów kawiarnianych w stylu bistro, tych ze zdrową żywnością czy z dobrą kawą, ale w ciekawym miejscu, gdzie można też posiedzieć, spotkać się ze znajomymi - mówiła Aleksandra Stefaniak, Business Partner w U. Marketing Agency na prelekcji „Szczypta rozrywki, garść mody, kawał high-techu i jeszcze trochę architektury. Przepis na idealne centrum handlowe” podczas 4 Design Days. - To pokolenie chce wychodzić z domu, aby się socjalizować – dodała.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama