W ramach inkubatora Carrefour udostępni przestrzeń biurową o powierzchni 650 mkw w Warszawie. Dodatkowo w jednym ze sklepów sieci stanie się poligonem doświadczalnym, gdzie realizowane będą pomysły wypracowane w inkubatorach. Firma myśli tu głównie o aplikacjach i rozwiązaniach cyfrowych w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami.
Do projektu zgłosić się mogą zarówno młode firmy rozpoczynające działalność jak i doświadczone podmioty z ugruntowaną pozycją w branży nowych technologii. Mile widziane są również uczelnie wyższe o profilu informatycznym lub handlowym.
- Inkubator Carrefour to pierwsze takie wdrożenie sieci handlowej w Polsce. Dostrzegamy olbrzymi potencjał intelektualny wśród małych, prężnych firm i uczelni działających nad Wisłą. To one będą kształtować przyszłość nowych technologii wykorzystywanych w krajowym, a także światowym biznesie. Mamy ambicję być nie tylko jednym z głównych graczy w obszarze handlu detalicznego, ale dzięki inwestycji w polskie start-upy zbudować znaczącą przewagę konkurencyjną i stać się synonimem firmy innowacyjnej – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
Partnerem przedsięwzięcia jest MADIFF, firma doradcza oraz jej akcelerator i-MADIFF. Wspólnie z Carrefout będzie oceniać zgłaszane projekty po czym wspierać wybrane firmy poprzez dostarczanie im rozwiązań finansowych od momentu utworzenia do wejścia na giełdę oraz przyspieszenie ich ekspansji międzynarodowej (USA, Europa, Azja).
- Misją i-MADIFF, akceleratora start-upów utworzonego przez firmę MADIFF, jest budowa i rozwój polskich firm, które wpłyną na światowy rynek dzięki przełomowym innowacjom – mówi p. Fernandes De Aquino, założyciel i prezes MADIFF oraz i-MADIFF.